פוטין יבקר בישראל; נתניהו: "הקשר בינינו מונע חיכוכים"

איתי גדסי No Comments on פוטין יבקר בישראל; נתניהו: "הקשר בינינו מונע חיכוכים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ברוסיה והזמין אותו לבקר בישראל: "אני אבוא; השיתוף פעולה בינינו חשוב", אמר הנשיא הרוסי | נתניהו: "אנחנו נחושים להמשיך בפעילות התקיפה שלנו נגד איראן וניסיונותיה להתבסס בסוריה"

נתניהו ופוטין צילום: חיים צח, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ברוסיה. בפגישה נכחו גם השר לירושלים ומורשת זאב אלקין וראש המל"ל מאיר בן שבת. "ספרתי 11 פגישות בינינו מאז ספטמבר 2016. הקשר הישיר בינינו הוא נדבך שמנע חיכוכים בין הצבאות שלנו ושתרם לביטחון וליציבות באזור", אמר נתניהו, "האיום הגדול ביותר ליציבות ולביטחון באזור בא מאיראן וגרורותיה ואנחנו נחושים להמשיך בפעילות התקיפה שלנו נגד איראן וניסיונותיה להתבסס בסוריה".

נתניהו הוסיף ואמר: "אני רוצה לשוחח על כך אבל גם על היחסים ההדדיים בינינו. אני רוצה להודות לך על ידידותך ועל הדרך הישירה והגלויה והאמיתית שבה אנחנו מקיימים את הקשר בין רוסיה לישראל".

בהמשך הפגישה, סיפר נתניהו לפוטין כי תוקם אנדרטה לזכר נופלי המצור על לנינגראד: "אני רוצה לברך אותך ואת העם הרוסי לרגל יום המולדת. לא נשכח את תפקידם של רוסיה והצבא האדום במלחמה נגד הנאצים. בקרוב נחנוך אנדרטה בירושלים לזכר נופלי המצור על לנינגראד. אני מבקש להזמין אותך כאורח הכבוד שלנו שם בירושלים, אין ראוי ממך", אמר.

פוטין נענה להזמנה ואמר "אני אבוא. בשבילנו זיכרון אלו שנהרגו במלחמת העולם השנייה חשוב מאין כמותו. חשוב מאוד שנמשיך לשתף פעולה בינינו. רוסיה הייתה שותפה בתמיכה בהקמת ישראל".



0 תגובות